Bezmaksas piegāde!

Vispārīgie noteikumi un nosacījumi

SATURA RĀDĪTĀJS

1. pants – Definīcijas
2. pants – NordMode identitāte
3. pants – Piemērojamība
4. pants – Piedāvājums
5. pants – Līgums
6. pants – Atteikuma tiesības
7. pants – Patērētāja pienākumi atteikuma termiņa laikā
8. pants – Atteikuma tiesību izmantošana un ar to saistītās izmaksas
9. pants – NordMode pienākumi atteikuma gadījumā
10. pants – Atteikuma tiesību izņēmumi
11. pants – Cena
12. pants – Līguma izpilde un papildu garantija
13. pants – Piegāde un izpilde
14. pants – Ilgtermiņa līgumi: ilgums, izbeigšana un pagarināšana
15. pants – Maksājumi
16. pants – Sūdzību iesniegšanas kārtība
17. pants – Strīdi
18. pants – Papildu vai atšķirīgi noteikumi

1. pants – Definīcijas

Šajos noteikumos tiek saprasts:

1.      Papildu līgums – līgums, ar kuru patērētājs iegūst preces, digitālo saturu un/vai pakalpojumus saistībā ar distances līgumu, un šīs preces, digitālo saturu un/vai pakalpojumus piegādā NordMode vai trešā persona, pamatojoties uz vienošanos starp šo trešo personu un NordMode.

2.      Atteikuma termiņš – termiņš, kurā patērētājs var izmantot savas atteikuma tiesības.

3.      Patērētājs – fiziska persona, kas nerīkojas nolūkos, kas saistīti ar tās komerc-, uzņēmējdarbības, amatniecības vai profesionālo darbību.

4.      Diena – kalendāra diena.

5.      Digitālais saturs – dati, kas tiek radīti un piegādāti digitālā formā.

6.      Ilgtermiņa līgums – līgums, kas paredz regulāru preču, pakalpojumu un/vai digitālā satura piegādi noteiktā laika periodā.

7.      Izturīgs datu nesējs – jebkurš līdzeklis (tai skaitā e-pasts), kas ļauj patērētājam vai tirgotājam saglabāt informāciju tādā veidā, lai tā būtu pieejama turpmākai atsaucei un reproducējama nemainītā formā.

8.      Atteikuma tiesības – patērētāja iespēja noteiktajā atteikuma termiņā atkāpties no distances līguma.

9.      Distances līgums – līgums, kas noslēgts starp NordMode un patērētāju, izmantojot organizētu sistēmu preču, digitālā satura un/vai pakalpojumu pārdošanai no attāluma, kurā līdz pat līguma noslēgšanai tiek izmantoti tikai vai galvenokārt distances saziņas līdzekļi.

10.  Atteikuma veidlapa – Eiropas standarta atteikuma veidlapa, kas iekļauta šo noteikumu I pielikumā.

11.  NordMode – juridiska persona, kas definēta 2. pantā un kas patērētājiem piedāvā preces, (piekļuvi) digitālajam saturam un/vai pakalpojumus no attāluma saskaņā ar šiem vispārīgajiem noteikumiem.

12.  Distances saziņas līdzeklis – jebkurš līdzeklis, kas ļauj noslēgt līgumu, neesot patērētājam un tirgotājam vienlaicīgi vienā un tajā pašā telpā.


2. pants – NordMode identitāte

Uzņēmēja nosaukums: John Thiele
Juridiskā adrese: Spechtenkamp 428
E-pasta adrese: John@jt-lbk-onderhoud.nl
Kamer van Koophandel numurs: 81644531
PVN identifikācijas numurs: NL003587386B49


3. pants – Piemērojamība

1.      Šie vispārīgie noteikumi attiecas uz jebkuru NordMode piedāvājumu un uz katru distances līgumu starp uzņēmēju un patērētāju.

2.      Pirms distances līguma noslēgšanas patērētājam tiek nodrošināta šo noteikumu teksta kopija. Ja tas nav iespējams, NordMode norāda, kā un kur noteikumus var apskatīt, un pēc patērētāja pieprasījuma tie tiek nosūtīti bez maksas.

3.      Ja distances līgums tiek noslēgts elektroniski, NordMode var piegādāt šos noteikumus elektroniskā veidā tā, lai patērētājs tos varētu saglabāt izturīgā datu nesējā.

4.      Ja papildus šiem vispārīgajiem noteikumiem ir spēkā īpaši produktu vai pakalpojumu noteikumi, patērētājs vienmēr var atsaukties uz sev izdevīgāko noteikumu, ja tie ir pretrunīgi.

4. pants – Piedāvājums

1.      Ja piedāvājumam ir ierobežots derīguma termiņš vai tas tiek izteikts ar īpašiem nosacījumiem, tas tiek skaidri norādīts piedāvājumā.

2.      Piedāvājums satur pilnīgu un precīzu aprakstu par piedāvātajām precēm, digitālo saturu un/vai pakalpojumiem. Apraksts ir pietiekami detalizēts, lai patērētājs varētu pienācīgi izvērtēt piedāvājumu. Ja NordMode izmanto attēlus, tie ir patiesa piedāvāto preču vai pakalpojumu attēlojuma kopija. Acīmredzamas kļūdas vai drukas kļūdas NordMode nesaista.

3.      Katrs piedāvājums satur pietiekamu informāciju, lai patērētājam būtu skaidrs, kādas tiesības un pienākumi rodas, pieņemot piedāvājumu.


5. pants – Līgums

1.      Līgums, ievērojot 4. punkta noteikumus, tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad patērētājs pieņem piedāvājumu un izpilda tajā noteiktos nosacījumus.

2.      Ja patērētājs piedāvājumu ir pieņēmis elektroniski, NordMode nekavējoties elektroniski apstiprina piedāvājuma pieņemšanas saņemšanu. Kamēr šāds apstiprinājums nav nosūtīts, patērētājs var atkāpties no līguma. Pēc apstiprinājuma saņemšanas patērētājs vairs nevar vienkārši anulēt līgumu, bet var izmantot atteikuma tiesības (6. pants).

3.      Ja līgums tiek noslēgts elektroniski, NordMode veic atbilstošus tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus datu pārsūtīšanai un nodrošina drošu tīmekļa vidi. Ja patērētājs var norēķināties elektroniski, NordMode ievēro visus nepieciešamos drošības pasākumus.

4.      NordMode var likuma ietvaros pārbaudīt, vai patērētājs var izpildīt savas maksājumu saistības, kā arī novērtēt citus faktorus, kas svarīgi atbildīgai distances līguma slēgšanai. Ja NordMode ir pamatoti iemesli atteikt līgumu, tā var atteikt pasūtījumu vai pievienot īpašus nosacījumus tā izpildei.

5.      NordMode, piegādājot produktu, pakalpojumu vai digitālo saturu, patērētājam sniedz šādu informāciju rakstveidā vai citā pastāvīgā datu nesējā:

1.      uzņēmuma adrese, kur patērētājs var iesniegt sūdzības;

2.      noteikumi un kārtība, kā izmantot atteikuma tiesības, vai skaidrs paziņojums par to, ja šīs tiesības neattiecas;

3.      garantiju un pēcpārdošanas pakalpojumu informācija;

4.      cena, ieskaitot nodokļus, piegādes izmaksas (ja piemērojamas) un maksāšanas kārtība;

5.      noteikumi par līguma izbeigšanu, ja tas ir ilgāks par vienu gadu vai nenoteiktam laikam;

6.      atteikuma veidlapas paraugs, ja piemērojams.

6.      Ja līgums ir ilgtermiņa, iepriekšējā punkta informācija attiecas tikai uz pirmo piegādi.


6. pants – Atteikuma tiesības

Preču līgumi

1.      Patērētājs var atteikties no preču pirkuma līguma 14 dienu laikā bez iemesla norādīšanas. NordMode var jautāt par atteikuma iemeslu, taču patērētājam nav pienākuma to sniegt.

2.      Atteikuma termiņš sākas nākamajā dienā pēc tam, kad patērētājs vai viņa norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, ir saņēmusi preci.

o    Ja vienā pasūtījumā ir vairākas preces: termiņš sākas no pēdējās preces saņemšanas dienas.

o    Ja piegāde notiek vairākās daļās: no pēdējās daļas saņemšanas dienas.

o    Ja tiek piegādātas preces regulāri noteiktā periodā: no pirmās preces saņemšanas dienas.

Pakalpojumu un digitālā satura līgumi

3.      Patērētājs var atteikties no pakalpojumu līguma un digitālā satura līguma, kas netiek piegādāts materiālā nesējā, 14 dienu laikā bez iemesla norādīšanas.

4.      Atteikuma termiņš šādos gadījumos sākas nākamajā dienā pēc līguma noslēgšanas.

Pagarinātais atteikuma termiņš

5.      Ja NordMode nav sniegusi likumā noteikto informāciju par atteikuma tiesībām vai atteikuma veidlapu, termiņš tiek pagarināts līdz 12 mēnešiem.

6.      Ja NordMode vēlāk sniedz šo informāciju, termiņš beidzas 14 dienas pēc tās saņemšanas dienas.

7. pants – Patērētāja pienākumi atteikuma termiņa laikā

  1. Atteikuma termiņa laikā patērētājs rūpīgi izturas pret preci un tās iepakojumu. Viņš preci izsaiņo vai izmanto tikai tādā mērā, cik tas nepieciešams, lai noteiktu tās būtību, īpašības un darbību. Pamatprincips – patērētājs drīkst rīkoties ar preci tikai tā, kā tas būtu atļauts veikalā.
  2. Patērētājs ir atbildīgs tikai par preces vērtības samazinājumu, kas radies, rīkojoties ar preci citādi, nekā to atļauj iepriekšējais punkts.
  3. Patērētājs nav atbildīgs par preces vērtības samazinājumu, ja NordMode nav sniegusi likumā noteikto informāciju par atteikuma tiesībām.

8. pants – Atteikuma tiesību izmantošana un ar to saistītās izmaksas

  1. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, viņš to paziņo NordMode atteikuma termiņā, izmantojot atteikuma veidlapu vai citu nepārprotamu paziņojumu.
  2. Pēc paziņojuma nosūtīšanas patērētājs 14 dienu laikā atgriež preci NordMode vai nodod to tās pilnvarotajai personai, ja NordMode nav piedāvājusi preci savākt pati. Termiņš tiek ievērots, ja prece nosūtīta pirms atteikuma termiņa beigām.
  3. Patērētājs atgriež preci kopā ar visām komplektā esošajām sastāvdaļām, ja iespējams, sākotnējā stāvoklī un iepakojumā, ievērojot NordMode sniegtos saprātīgos un skaidros norādījumus.
  4. Riska un pierādīšanas pienākums par pareizu un savlaicīgu atteikuma tiesību izmantošanu gulstas uz patērētāju.
  5. Patērētājs sedz tiešās preces atgriešanas izmaksas, ja NordMode nav paziņojusi citādi.
  6. Patērētājs nesedz izmaksas par digitālā satura piegādi, kas nav materiālā nesējā, ja:
    1. viņš nav skaidri piekritis izpildes uzsākšanai pirms atteikuma termiņa beigām;
    2. viņš nav apstiprinājis, ka šādā gadījumā zaudē atteikuma tiesības; vai
    3. NordMode nav apstiprinājusi šo patērētāja paziņojumu.
  7. Izmantojot atteikuma tiesības, visi papildu līgumi tiek automātiski izbeigti.

9. pants – NordMode pienākumi atteikuma gadījumā

  1. Ja NordMode ļauj paziņot par atteikumu elektroniski, tā nekavējoties nosūta apstiprinājumu par šāda paziņojuma saņemšanu.
  2. NordMode atmaksā patērētājam visus maksājumus, tostarp piegādes izmaksas, 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts atteikuma paziņojums.
  3. Ja NordMode nav piedāvājusi pati savākt preci, tā var aizturēt atmaksu, līdz prece ir saņemta vai līdz patērētājs pierāda, ka prece nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.
  4. Atmaksa tiek veikta, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko lietojis patērētājs, ja vien nav vienošanās par citu metodi, un patērētājam netiek piemērotas nekādas papildu izmaksas.
  5. Ja patērētājs ir izvēlējies dārgāku piegādes veidu nekā standarta, NordMode nav pienākuma atmaksāt starpību.

10. pants – Atteikuma tiesību izņēmumi

NordMode var atteikuma tiesības nepiemērot šādiem produktiem un pakalpojumiem, ja tas ir skaidri norādīts pirms līguma noslēgšanas:

  1. Preces vai pakalpojumi, kuru cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras NordMode nevar ietekmēt.
  2. Līgumi, kas noslēgti publiskās izsolēs.
  3. Pakalpojumu līgumi pēc pilnīgas izpildes, ja:
    • patērētājs ir iepriekš skaidri piekritis izpildes uzsākšanai; un
    • viņš ir atzinis, ka zaudē atteikuma tiesības pēc pilnīgas izpildes.
  4. Līgumi par izmitināšanu, transporta pakalpojumiem, automašīnu nomu vai ēdināšanu, ja līgumā paredzēts konkrēts izpildes datums vai periods.
  5. Līgumi, kas attiecas uz brīvā laika pavadīšanas pakalpojumiem, ja paredzēts konkrēts datums vai periods.
  6. Patērētāja specifikācijām izgatavotas preces, kas nav gatavotas iepriekš un paredzētas konkrētai personai.
  7. Preces, kas ātri bojājas vai kurām ir īss derīguma termiņš.
  8. Aizzīmogotas preces, kuras nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ un kuru zīmogs pēc piegādes ir bojāts.
  9. Preces, kas pēc piegādes neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm.
  10. Alkoholiskie dzērieni, kuru cena noteikta līguma slēgšanas brīdī, bet piegāde iespējama tikai pēc 30 dienām, un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām.
  11. Aizzīmogoti audio vai video ieraksti un datorprogrammatūra, ja zīmogs ir bojāts.
  12. Avīzes, žurnāli vai periodiskie izdevumi, izņemot abonementus.
  13. Digitālā satura piegāde, kas nav materiālā nesējā, ja:
  • patērētājs ir skaidri piekritis izpildes uzsākšanai; un
  • ir atzinis, ka tādējādi zaudē atteikuma tiesības.

11. pants – Cena

1.      Piedāvājumā norādītajā derīguma termiņā preču un/vai pakalpojumu cenas netiek paaugstinātas, izņemot gadījumus, kad tas izriet no nodokļu vai citu tiesību aktu izmaiņām.

2.      NordMode var piedāvāt produktus vai pakalpojumus ar mainīgām cenām, ja tās ir atkarīgas no finanšu tirgus svārstībām, kuras NordMode nevar ietekmēt. Šādos gadījumos tiek skaidri norādīts, ka cenas var mainīties un ka norādītās cenas ir orientējošas.

3.      Cenas paaugstināšana 3 mēnešu laikā pēc līguma noslēgšanas ir atļauta tikai, ja tas izriet no tiesību aktu izmaiņām.

4.      Cenu paaugstināšana pēc 3 mēnešiem ir atļauta tikai, ja NordMode to ir paredzējusi līgumā un:

o    tā izriet no tiesību aktu izmaiņām; vai

o    patērētājam ir tiesības lauzt līgumu no dienas, kad stājas spēkā cena.

5.      Piedāvājumā norādītās cenas ir ieskaitot PVN.


12. pants – Līguma izpilde un papildu garantija

1.      NordMode garantē, ka preces un/vai pakalpojumi atbilst līgumam, piedāvājumā norādītajām specifikācijām, pamatotām kvalitātes un lietojamības prasībām, kā arī spēkā esošajiem tiesību aktiem līguma noslēgšanas brīdī. Ja ir panākta vienošanās, NordMode garantē, ka produkts ir piemērots īpašam mērķim.

2.      NordMode, tās piegādātāja, ražotāja vai importētāja sniegtā papildu garantija nekādā veidā neierobežo patērētāja tiesības, kas viņam pienākas saskaņā ar likumu, ja NordMode nepilda līguma saistības.

3.      Papildu garantija nozīmē jebkuru NordMode, tās piegādātāja, importētāja vai ražotāja saistību, ar kuru patērētājam tiek piešķirtas tiesības vai prasības, kas pārsniedz likumā noteikto atbildību.


13. pants – Piegāde un izpilde

1.      NordMode ievēro vislielāko rūpību, saņemot un izpildot pasūtījumus, kā arī izvērtējot pakalpojumu sniegšanas pieteikumus.

2.      Piegādes vieta ir adrese, ko patērētājs norādījis NordMode.

3.      Ievērojot 4. panta noteikumus, NordMode izpilda pieņemtos pasūtījumus pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā, ja nav panākta cita vienošanās. Ja piegāde kavējas vai pasūtījumu nav iespējams izpildīt, NordMode informē patērētāju 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Šādā gadījumā patērētājs var bez maksas lauzt līgumu un pieprasīt kompensāciju.

4.      Pēc līguma laušanas NordMode nekavējoties atmaksā patērētājam visus veiktos maksājumus.

5.      Riska un atbildības pāreja par bojājumiem vai zudumu notiek brīdī, kad prece ir piegādāta patērētājam vai viņa pilnvarotajai personai, ja vien nav noteikts citādi.


14. pants – Ilgtermiņa līgumi: ilgums, izbeigšana un pagarināšana

Izbeigšana

1.      Patērētājs var jebkurā laikā izbeigt uz nenoteiktu laiku noslēgtu līgumu par regulāru preču vai pakalpojumu piegādi, ievērojot vienu mēneša paziņojuma termiņu.

2.      Patērētājs var izbeigt uz noteiktu laiku noslēgtu līgumu par regulāru preču vai pakalpojumu piegādi līguma perioda beigās, ievērojot noteikto paziņojuma kārtību un termiņu, kas nepārsniedz vienu mēnesi.

3.      Patērētājs var izbeigt šos līgumus:

o    jebkurā laikā, ne tikai noteiktā periodā;

o    tajā pašā veidā, kā līgums tika noslēgts;

o    ar tādu pašu paziņojuma termiņu, kādu NordMode ir paredzējusi sev.

Pagarināšana

1.      Uz noteiktu laiku noslēgtu līgumu par regulāru piegādi nedrīkst automātiski pagarināt.

2.      Izņēmuma gadījumā šāds līgums var tikt pagarināts uz laiku līdz 3 mēnešiem, ja patērētājs to var izbeigt jebkurā brīdī, ievērojot vienu mēneša paziņojuma termiņu.

3.      Uz noteiktu laiku noslēgtu līgumu var pagarināt uz nenoteiktu laiku tikai tad, ja patērētājs to var izbeigt ar viena mēneša paziņojuma termiņu.

Ilgums

1.      Ja līguma ilgums pārsniedz vienu gadu, patērētājs drīkst jebkurā laikā pēc pirmā gada to izbeigt, ievērojot viena mēneša paziņojuma termiņu, ja vien nav objektīvu iemeslu, kas to liedz.

15. pants – Maksājumi

  1. Ja līgumā vai papildu noteikumos nav paredzēts citādi, patērētājam ir jāsamaksā rēķins 14 dienu laikā no atteikuma termiņa sākuma, vai, ja atteikuma termiņš nav piemērojams, 14 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas. Ja līgums paredz pakalpojumu sniegšanu, termiņš sākas nākamajā dienā pēc līguma apstiprinājuma saņemšanas.
  2. Pārdodot preces patērētājam, NordMode vispārīgajos noteikumos nedrīkst pieprasīt priekšapmaksu, kas pārsniedz 50 % no kopējās summas. Ja priekšapmaksa ir noteikta, NordMode sāk izpildi tikai pēc tās saņemšanas.
  3. Patērētājs nekavējoties informē NordMode par jebkādām kļūdām maksājumu datos.
  4. Ja patērētājs kavē maksājumu un NordMode par to ir paziņojusi, piešķirot vēl 14 dienu termiņu maksājumam, bet tas netiek veikts, patērētājs maksā likumā noteiktos procentus un NordMode drīkst pieprasīt ārpustiesas piedziņas izmaksas līdz:
    • 15 % no summas līdz € 2 500;
    • 10 % no nākamajiem € 2 500;
    • 5 % no nākamajiem € 5 000;
      ar minimālo summu € 40. NordMode var piemērot patērētājam labvēlīgākus nosacījumus.

16. pants – Sūdzību iesniegšanas kārtība

  1. NordMode uztur publiski pieejamu sūdzību izskatīšanas procedūru un izskata sūdzības saskaņā ar to.
  2. Sūdzības par līguma izpildi patērētājam jāiesniedz saprātīgā termiņā pēc konstatēšanas, skaidri un pilnīgi aprakstot trūkumus.
  3. NordMode sniedz atbildi 14 dienu laikā no sūdzības saņemšanas. Ja atbilde prasa ilgāku laiku, NordMode informē par to un norāda termiņu, kad tiks sniegta pilna atbilde.

17. pants – Strīdi

  1. Uz līgumiem starp NordMode un patērētāju, kas ietver šos vispārīgos noteikumus, piemērojami tikai Nīderlandes tiesību akti.
  2. Visi strīdi, kas izriet no līguma vai šo noteikumu piemērošanas, tiek izskatīti kompetentajā tiesā tajā apgabalā, kur atrodas NordMode juridiskā adrese.

18. pants – Papildu vai atšķirīgi noteikumi

Papildu vai no šiem vispārīgajiem noteikumiem atšķirīgi noteikumi nedrīkst būt patērētājam nelabvēlīgi un tiem jābūt fiksētiem rakstiski vai pieejamiem patērētājam pastāvīgā datu nesējā tā, lai tie būtu viegli saglabājami un pieejami turpmākai atsaucei.