Pasūtīšana un piegāde
Vai esi atradis Nordmode preci, kas tev noteikti ir jāiegūst? Brīnišķīgi!
Izvēlies krāsu un/vai izmēru un noklikšķini uz “pievienot grozam”.
Protams, vari turpināt iepirkties – jebkurā brīdī vari atgriezties savā iepirkumu grozā, noklikšķinot uz iepirkumu somas ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī.
Piezīme: ja preces atrodas tavā grozā, tas nenozīmē, ka tās ir rezervētas.
Kad esi beidzis iepirkties, ir laiks pabeigt pasūtījumu.
Noklikšķini uz iepirkumu somas ikonas augšējā labajā stūrī, lai dotos uz saviem Nordmode produktiem. Nākamajā lapā vari, ja nepieciešams, mainīt pasūtīto preču daudzumu.
Pēc tam noklikšķini uz pogas “Turpināt uz norēķiniem”.
Tu nonāksi norēķinu lapā, kur vienā solī vari ievadīt visu nepieciešamo informāciju.
Piezīme: pēc pasūtījuma apstiprināšanas to vairs nav iespējams mainīt, jo tas nekavējoties tiek nodots apstrādei, lai tu savu sūtījumu saņemtu pēc iespējas ātrāk.
1. Kādas ir piegādes izmaksas?
Nordmode sedz visas piegādes izmaksas. Tas nozīmē, ka tu nemaksā par piegādi.*
* Atgriešanas piegādes izmaksas ir jāmaksā klientam pašam.
2. Vai es varu sekot līdzi savai piegādei?
Jā, visas preces tiek nosūtītas ar Track & Trace sistēmu.
Tu vari sekot savam pasūtījumam, izmantojot pasūtījuma statusa saiti, kuru saņemsi e-pastā, tiklīdz pasūtījums būs izsūtīts.
Lūdzu, ņem vērā — var paiet kāds laiks, līdz Track & Trace informācija kļūst pieejama.
3. Kādi ir piegādes laiki?
Nordmode cenšas nodrošināt ātru pasūtījumu piegādi.
Ja pasūtījums tiek veikts darba dienā līdz plkst. 15:00, mēs cenšamies to apstrādāt tajā pašā dienā.
Daudzus produktus mēs nosūtām tieši no mūsu piegādātājiem, tāpēc vidējais piegādes laiks ir 10–15 darba dienas.
4. Ja neesmu mājās piegādes laikā, kas notiek tālāk?
Ja sūtījumu nevar piegādāt, tas 7 dienas tiks glabāts tuvākajā PostNL punktā (vai Bpost punktā Beļģijā).
Tu saņemsi paziņojumu no kurjera ar informāciju par vietu, kur sūtījums ir saņemams.
Ja sūtījums netiek izņemts 7 dienu laikā, PostNL to atgriezīs atpakaļ mūsu noliktavā.
5. Nepareiza adrese
Klientam ir pienākums pārliecināties, ka norādītā piegādes adrese ir pareiza.
Mēs cenšamies paātrināt pasūtījumu apstrādi un nosūtīšanu, tāpēc pastāv tikai īss brīdis, kad varam izlabot kļūdainu adresi.
Ja pamanāt, ka esat ievadījis nepareizu adresi, nekavējoties sazinieties ar mums.
6. Pazudis vai nozagts sūtījums
Mēs neuzņemamies atbildību par pazudušiem vai nozagtiem sūtījumiem.
Ja Track & Trace rāda, ka sūtījums ir piegādāts, bet jūs to neesat saņēmuši, lūdzu, informējiet mūs.
Pēc 14 dienām no paredzētā piegādes datuma PostNL uzsāk izmeklēšanu, un mēs jūs informēsim par tās gaitu līdz iznākumam.
